You could be a model for kids?

Skrivet den 2012-02-25 kl 05:48:21 i kategorin OUTFITS av Jenira
Permalink

Han sa att han skämtade, men igår kände jag mig riktigt kort bland alla långa människor på fashion eventet vi var på igår. Kanske därför han skojade om det. Eventet i sig var inget att skryta om, men det var himla kul att hänga med Malin, Johanna, Camilla och Annika. Nästan alla är är blondiner och sjukt snygga och stack verkligen ut bland människorna på stället, speciellt Malin som är hur lång som helst och det var jättekul att se hur olika argenturer drogs till henne. 

Men vi stannade inte länge på eventet, eftersom man hörde knappt vad någon sa och det blev tröttsamt att glo på varandra, så vi gick till en restaurang bredvid och gottade oss med mat och en härlig konversation. Jag körde ju som sagt även på bara ben och fick frysa lite på vägen hem, men så är det väl alltid på våren. 

Idag har jag inte gjort något vettigt, men jag hann gå till affären för att köpa en present till Parya som fyller 30 på imorgon och sedan lagade jag middag till Hubbz. Jag åt som vanligt för mycket. Nu är det sovdags, men imorgon ska vi upp tidigt och gå på Tuuuuuubing. 


Fick ingen bättre bild än denna.


Älskar ringar




Malin blev intervjuad av någon kille som sa att jag hade en framtid som barnmodel....grrrrrrrrr.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: