Vilken bröllopsvecka

Skrivet den 2011-09-06 kl 04:51:28 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag vet inte vart jag ska börja och berätta om denna fantastiskt roliga vecka jag upplevt. Det har varit så mycket att göra som ni kanske har märkt på bloggen. Jag har haft något att göra varje dag hela veckan, det har verkligen varit ett 5 dagars event. Jag och LIbby dansade till två danser på ett utan eventen. Det bästa är att jag träffat massa roliga tjejer och haft kul och skrattat massor. 

Jag berättar mer om bröllopet sen, men nu ska jag förbereda mig inför morgondagen. Jag ska nämligen börja jobba imorn och det känns otroligt pirrigt och nervöst. Jag måste åka 2 timmars resa men det är bara för en månad. Men jag är jätte nervös och jag vet inte varför, jag har ju haft en första dag innan, men detta känns annorlunda. 

Idag var vi även och köpte möbler till vår nya lägenhet och det var så himla kul men stressande för vi kunde verkligen inte välja något och tyckte om allt i den butiken vi var i, men till sist så åkte vi till lägenheten för att få en klar bild om hur stort det var och sedan åkte tillbaka till affären och köpte: en soffa (Divan såklart, jag velat ha länge) ett matbord med fyra stolar och en säng. Mina föräldrar gav oss sängen och det är vi väldigt tacksamma för :)

Jag berättar imorn om min första dag.....


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: