Typiskt

Skrivet den 2011-09-30 kl 12:58:30 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag känner att förkylningen är på väg och en sak har jag lärt mig här i USA och det är att man inte får bli sjuk för ingen sjukanmäler sig o man inte ligger på dödsbädden. Great! Jag har liksom ingen tid just nu att vara sjuk. Men jag ska bekämpa den så mycket jag kan om jag måste kissa 15 ggr per timme. Usch alldeles för tidigt för att vara uppe, men det är ett morgon event som jag måste vara på.

Idag är det familjen middag som gäller. Jätte mysigt att ta ut min man på middag igår. Han gör så mycket för mig, så det var kul att göra lite för honom. Lägger upp bild senare.

Jag har drogat mig på mina sista Alvedon. Sedan får jag mumsa på annat. Jag är fortfarande mätt från gårdagens tre rätters middag. De hade så bra service och fantastisk mat. Ok dags att vakna CARRA!!!!!


 


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: