The big 30

Skrivet den 2011-09-29 kl 04:16:30 i kategorin av Jenira
Permalink

Om två timmar fyller min älskade man 30 år och det skall firas ända tills på söndag har jag bestämt. Jag är en för STOR planerare och gillar att planera in massa saker, men jag känner mig själv och hälften kommer inte att gå som jag förväntar mig, men det är ok bara han blir glad.

Nu kan man ÄNTLIGEN blogga från min iphone, så det känns kul eftersom jag pendlar till jobbet. Idag var det en ytterligare lugn dag på jobbet. Höjdpunkten var att gå ut på lunchen och köpa en tuna Veggie sandwich. Den är så himla god. 

Imorn har jag en fullspäckad dag och på jobbet är det en massa event, SÅ JAG HOPPAS JAG FÅR EN MASSA OCH GÖRA, men inte för mycket när jag ska hem. Jag ska ju ta ut mannen min på en av hans favorit restauranger. Jag har typ spanat in menyn i två dagar och kan fortfarande inte bestämma mig. Restaurangen heter Roy's och är en Hawaiian fusion. Här är länken. 

Jag mår lite illa så jag ska göra min läxa och lägga mig så att jag kan vara pigg imorn. Ciaoooo


Dagen mellis: Vattenmelon


Hösten börjar smyga fram lite i vackra Georgetown, men det är fortfarande varmt ut tycker jag.


Gick in i denna cupcakes butik idag. 


Så här mörkt var det ute när jag och min man var ute och joggade, nästan lite läskigt. De kanske ska satsa på GATULAMPOR???



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: