Långis dag men FAB helg

Skrivet den 2011-09-13 kl 05:23:51 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej mina vänner, det har varit en lång dag, även om jag började lite senare än vanligt så måste jag vakna tidigt och det är inte lätt när man är en soffpotatis som jag blivit. Efter jobbet åkte jag direkt till min Business Writing lektion. Idag var det BARA grammatik (skjut mig i huvudet) men det är väl bra, jag lärde mig lite i alla fall. 

Helgen som gått har varit så rolig att det känns lite tomt just nu. Jag hade länge sett fram emot detta fantatiska bröllop och nu när den är över känns det tråkigt. Men det levde verkligen upp till sina förväntningar. Vi gick inte på det första morgon eventet eftersom det skulle bli för stressigt att komma hem och byta om för att gå på kyrkobröllopet. 

Det var mitt första kyrkobröllop och jag tyckte att det var så fint och organiserat. Brudtärnorna var så fina, man vill bara spola tillbaka tiden lite och göra om HUNDRA saker om jag hade vetat mer i mitt huvud. Jag hade verkligen inte gått på många bröllop innan mitt eget bröllop och detta år har jag gått på MASSOR. Men allt var fint och min man var en av "Groomsmen" så han hade en liten roll i kyrkan. Efter kyrkan åkte alla tärnor och gubbarna i limon och jag och Libby mötte upp dem i deras hotel, där de skulle ta alla bilder. Vi hade bokat hotel och jag fick stressa lite för att inte missa cocktail hour. Men på något sätt hann jag fixa mig relativt snabbt och vi var inte sena alls. 

Stället var helt fantastiskt och jag var helt förbluffad och impad över hur fint det var. Men det var inte bara det, hela kvällen var rolig och underhållande. Bra appetizers och när vi satte oss vid borden skulle de presentera in alla brudtärnor och gubbar och alla dansade in två och två till Pitbulls sång. Sedan var det dags för "First dance" och efter det BÖRJADE ALLA DANSA INNAN MATEN. Jag och Libbo som älskar att dansa joinade alla och jag måste säga att Sheik indier kan verkligen festa och dansa. 

Det var liksom dans sedan mat och sedan dans igen och sedan tårta och smått gott och dans igen, helt galet kul. Jag har aldrig varit med om något likande. Idag fick vi vår inbjudan för det sista bröllopet i år, det är oxå ett indiskt bröllop, men vi känner inte paret lika bra som helgens par, men det ska bli kul ändå. 

Jag blev väldigt nöjd med min klänning och fick så många kommentarer att jag tror jag blev lika röd som klänningen. Det var första gången jag hade en långklänning och jag älskade hela elegant känslan. Det var helt enkelt en BRA FÖDELSEDAG. Finns inget bättre med en födelsedag där humöret är på topp. 

Dagen efter var vi sååååå trötta att vi brunchade på vår favorita Busboys and Poets och åkte hem där jag deckade på sängen i flera timmar. Nu är det över och dags att fokusera på jobbet och flytten. BARA EN MÅNAD KVAAAAAR!!!!!


Outfit nr 1
Klänning: Nordstrom
Halsband: H&M
Skor: Nine West


Så kul att ha långklänning



Drömställe


Jag älskar min Busboys and Poets



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: