Check Check Check

Skrivet den 2011-09-20 kl 05:25:17 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag fick typ allt gjort på min to do list idag, men jag kom till lektionen springande 19.01 och detta för att jag stod i kön för Starbucks i 5 minuter, men kom igen jag tänker inte sitta där i 3 timmar utan att ha något att sippa på. Det måste ju vara värt att gå på lektionen eller hur? Lektionen i sig var rätt bra, för de pratade om "Workplace communication" vilket är relevant för mig just nu. Men det finns en tant som gör mig galen med hennes kommentarer och jag tror till och med att läraren vill strypa henne.

Imorn börjar jag 8, vilket betyder att väckarklockan ligger på kl 05.00 ( GAAAAAAAAH) men jag har lagt fram mina kläder, strykta of course, vilket gör morgonprocessen lite snabbare och jag hoppas på att hinna göra min lilla matlåda på morgonen. Kanske äter en Starbucks Oatmeal om jag inte hinner med frukost. 

Jag önskar att jag hade kunnat ta med lite kaffe på tåget, så jag och min man ska investera i en sån där maskin där man lägger in en polett eller vad det nu är så att vi kan ta med oss gott kaffe på tåget eller hans bilresa. Jag vill även köpa en liten kaffetermos som skall göra mig sällskap hela dagen. Jag borde dock inte dricka för mycket kaffe, min mage HATAR det. Så jag får hålla mig mig till min vän " Green Tea", för det uppskattar magen bättre. 

Nu borde jag sova egentligen, men jag är som Sarah Jessica Parker i filmen "I don't know how she does it", måste gå igenom alla listor i huvudet. Imorn behöver jag bara komma ihåg att gå till apoteket efter jobbet. OK SOVA NU CARRA!!!


Jag gillar verkligen dessa från HM, men vet ej hur de är på. Hoppas de INTE finns i butik så att jag INTE kan köpa dem :) och att de är SUPER FULA PÅ!!!!



Kommentarer
blaggeur

jag prövade de o de va FETT obekväma..kanske jag som har konstiga fötter

2011-09-20 @ 12:44:00
URL: http://blaggeur.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: