Äta, sova och lata

Skrivet den 2011-10-04 kl 02:15:29 i kategorin av Jenira
Permalink

Det är allt jag gjort idag. Men det var skönt att vara hemma, dock måste jag vara hemma en dag till. Annars kommer jag inte kunna flytta i helgen. Vi skulle måla, men vi har hyrt en kille som ska göra det åt oss. Lika bra att inse att vi inte kommer kunna göra det lika bra som honom och han tog ett bra pris, så varför låtsas göra det när man kan för ett bra pris låta en expert göra det. (Alla som målat skakar säkert på huvudet hehe)

Så jag tagit alla droger som är möjligt för att bli frisk. Borde egentligen äta en apelsin men känner mig för att skala eller be någon skala en apelsin åt mig. Jag började även packa idag, men jag tror inte mina saker kommer att vara ett problem. Jag gjorde redan en rensning när jag flyttade från Stockholm till Uppsala och sedan Uppsala till USA. Men min man har så mycket shit att vi får hjälpas åt senare när det är hans tur att rensa sin FETA garderob. 

Ligger och tänker på hur vi ska måla vår lägenhet och vilken färg vi ska välja. Men vi får se i helgen men jag har en idé om hur jag vill ha det och hoppas på att det ska bli fint och inbjudande. 




Detta är det enda nyttiga jag ätit idag.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: