Lära mig franska

Skrivet den 2011-05-19 kl 02:40:09 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag bad ju om lite kreativitet och jag har skrivit till en kvinna som lär ut franska. Min kusin tipsade mig om att om jag nu ska åka till Paris en gång per år (ett av mina mål), så måste jag ju lära mig lite franska. Sjukt bra idé (Men körkortet först). Jag hittade massa privata lärare på nätet, men jag ska kolla om det även finns i en skola. 

Idag har jag inte varit så aktiv, men en rolig sak hände, jag nämnde ju att jag sökte jobb igår och idag ringde en kvinna upp från ett företag som heter Vivid Marketing Inc, så jag ska på intervju imorn. Det ska bli spännande. Sedan bakade jag piroger och tränade lite. Jag var ej aktiv, men ibland är det skönt att bara promenera på löpbanan och inte springa. Det handlar väl om att röra på sig. 

Imorn ska jag fortsätta min bakning och sedan berättar jag om intervjun senare. Min första amerikanska intervjun, det roliga är att hon sa "You have to dress professionally" ehhhhhhhhh ja det tar jag för givet. Sen skickar hon mail och skriver "Don't forget to dress professionally" I get the point liksom. Måste studera adressen nu så jag inte åker vilse imorn. 

Ätit en god middag och ska läsa och sova och fundera på min beige/rosa clutch väska som jag vill ha. 

Tänk om jag slapp dessa varje dag

Min störta lycka varje morgon - FRUKOST (NÖRD VARNING)

Bakade piroger

Vill så gärna ha en clutch i denna färg







Kommentarer
Kali

yeeeeyy!!! Saaa kul med intervjun.....spannande!! Haller tummarna! Far du inte den har sa far du kanske nasta elller nasta eller nasta!!! Du ar pa en gang...

Ska ocksa sova nu!!



Btw Juti, don't forget to dress professionally hahaha



2011-05-19 @ 04:35:22
URL:
Karine

LYCKA TILL!!!! Tänker på dig idag....ikväll och skickar positiv energi så det går bra på intervjun!PUSS

2011-05-19 @ 10:05:16
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: