Banking again?

Skrivet den 2011-05-31 kl 22:40:40 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag har jag legat på samma plats hela dagen, eller nej, jag har ju faktiskt ätit frukost och lunch om det räknas att röra på sig. Men jag har ringt runt massa ställen för att göra de sista ärenden som vi har innan den 18:e. Jag kan inte fatta att dagen snart är här. 

Sedan har jag kollat på jobb andra delen av dagen. Från att jag letat allt annat än bankjobb, har jag BARA tittat på bankjobb idag. Det finns ganska många tjänster ute, men det gäller väl att hitta rätt tjänst på rätt plats. Jag har jobbar på SEB Operations i nästan 3 år och har många roliga minnen från den tiden. Några av mina bästa vänner kommer från SEB. Kollegorna på SEB har varit de bästa och jag saknar de massor.

Dagen bara flög förbi idag. Snart kommer min Gubbe hem och då ska vi kolla på ett hotell där vi ska bo under bröllopshelgen. Jag försöker göra listor som man kan bocka av, men det känns hela tiden som om jag glömmer bort något. Sen kom jag på en annan sak. Jag måste ju skriva mitt tal till bröllopet på engelska. Skjut mig långsamt.....
Att prata inför människor är en sak, men att prata engelska framför massa amerikaner, GREAT liksom. Men det måste jag göra imorn. 

Blir man latare av att lata? Finns det några studier om detta?

En av mina första AW från SEB, här även solbrun från Grekland

Såhär ser det alltid ut när folk ska betala :)
Älskade Milla och Jessa (Steffy saknas på bilden)

Härliga människor :)





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: