Oh vad har jag satt mig in i

Skrivet den 2011-03-08 kl 22:48:40 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag har tränat min sång och försökt koppla datorn till Tvn, jag vet inte vilket som är värst. Men det får bli vad det blir. Jag hoppas på mitt bästa. 

Idag var det mycket på jobbet och jag åka hem direkt efter jobbet, för att hinna med allt som jag måste fixa innan lördagen. Nu känns det bättre av att ha tränat sången en gång.
Är det inte helt fantastiskt väder!! Jag bara dör av lycka av att inte frysa ihjäl på mornarna. Helt fantastiskt. Nu ser jag fram emot när all snö smälter bort och jag kan använda mina kilklackar igen. 

Våren måste vara den bästa säsongen. Man har så mycket att se framför sig. Livet fylls med lite mer hopp och bitterheten försvinner sakta men säkert. Alla dessa pendlar dagar känns långt borta. Men som sagt vi är bara i mars, jag kan tänka mig att det kommer snöa ett par gånger. Men som sagt, den kommer, jag kan lukta på den redan nu.

Oh jag får inte glömma och säga GRATTIS till alla kvinnor idag och hoppas ni fick stoppa i er en liten semla. Jag fick en god semla, den vilar i magen.
Det här ska tydligen ge volym i håret. Jag tänkte vid krisdagar så kan den komma till hands.
På fredag ska jag baka två tårtor och jag tänkte utmana mig själv lite :)
Väldigt enkla men fina och framför allt SKÖNA :)
Mina naglar var bra en gång i tiden, tills jag bestämde mig för att pröva på gelenaglar och sedan dess har jag fått kämpa mig tillbaka till mina fina. Men jag vägrar ge upp, de skall komma tillbaka. Jag gillar denna produkt från Make up store. Bekväm att ha i väskan.
Jag vet inte vad som hände med min hud, men denna produkt har räddat min torra hud. Helt magisk, huden har inte mått bra av kylan, så några veckor med denna tills det blir varmare och jag är back to normal hoppas jag.

Har ni oxå problem med torr hud, pröva denna, mycket fet, men det hjälper. Huden blir silkeslen.
OBS FÖR MYCKET TORR HUD!

Kommentarer
Sana

Åhh jag har jättetorr hud så skulle behöva något sånt. Vart köpte du den?

2011-03-09 @ 14:59:11
URL:
Carra

På apoteket. Men om du tycker att den är för tjock, använd på natten!

2011-03-09 @ 15:55:40
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: