Jag som hatar dockor och nallar egentligen..

Skrivet den 2011-03-10 kl 12:20:22 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag gillar inte nallebjörnar och sånt. Men när jag gillar dem, måste de vara lite speciella. När jag var på östasiatiska museét så hitta jag en liten Ghandi figur (nalle) som jag spenderade 150 kr på (jag vet jag är störd). Men jag bara älskade den helt enkelt och den finns med mig än idag. Skulle någon ge mig en gullig nalle så skulle jag inte förstå poängen. Visst den är söt, men vad ska jag göra med den. Men så fort den sticker ut lite och ser lite sådär mobbad ful ut, så kan jag lätt förälska mig med dem.

Jag hittade två dockor som skulle passa så fint i min "framtida" Walking closet som jag bestämt mig för att ha. Men jag kommer nog inte spendera 99 kr/st för dem innan jag har denna fabbiga closet. Men dessa var precis i min smak. Trendiga och fulsöta. I love :)



Bilder från HM.com


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: