Bilder från Gävle

Skrivet den 2011-03-03 kl 21:42:05 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag har ju glömt att lägga upp bilder från mysiga Gävle, jag vill definitivt åka tillbaka på sommaren. Mycket mys pys stad. Självaste stan kändes större än Uppsala.

Min vän Nerr är besatt av två saker, rött och får. Hon har varit det sedan vi gick i gymnasiet. Men självaste Nerr har jag känt sen vi var 3 år. Hon är underbar barndomskompis till mig och den smartaste människa jag känner. Hon var alltid före i allt som liten och kanske e det därför hon nu är Dr Nerr. Men jag har många roliga minnen med henne. Som att hon fick hjälpa mig med alla matte tal och jag fick göra hennes bilduppgifter. 

Här kommer lite bilder från vår mys kväll:

Jaa, jag har en godispåse i handen, det var ju lördag :)
Ankattack
Min underbara Nerr
Såååå Nerr
Det roliga är att det finns såååå många fler, och den sista hitta jag på ett konstigt ställe. Men det var nästan som en lek att man skulle hitta alla dessa får.
Baka liten kladdkaka med mint (after Eight)
Jag älskar fajitas, enkelt men otroligt gott
Sen fick man smaka på mysko roliga godisar från hennes Kina resa.



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: