Systrarna Fahrman i min dröm

Skrivet den 2011-06-05 kl 21:25:07 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag läser många bloggar, men jag har några favoriter på bloggen och många av dem är inspirations bloggar. Två av mina favoriter är systrarna Sofie och Frida Fahrman. Jag gillar Fridas blogg mest då hon har en bra layout och fantastiska bilder. Jag sitter och tänker vilken kamera jag skall skaffa när jag får mitt första jobb. 

Jag vill ha en bra systemkamera så att jag kan ta bättre bilder till bloggen och för att ta bilder i övrigt. Men i natt drömde jag om systrarna och att Frida tog kort på mig för att lägga upp på hennes blogg. Jag tror detta är beviset på mitt beroende. Jag måste nog hitta en annan hobby. 

Igår var det meningen att vi skulle åka in till Baltimore för att sätta oss på ett lebanesiskt ställe och röka lite härlig vattenpipa. Men innan dess så åkte jag och Gubben till parken för att jogga och jag vet inte vad som hände, men min pollen allergi gick igång rejält och jag hade ingen kraft att göra mig i ordning. Så vi stannade hemma och mös och tog det lugnt. 

Imorse tvingades jag upp för att följa med honom till gymmet, vilket är bra då man får någon som pushar en lite. Men när vi kom hem, så hade min svärmor lagat massa god mat, så nu ligger jag i matkoma. Min älskade Gubbe har åkt till Danmark för veckan, så jag tänkte åka och hyra en girly film, kanske " Letters by Juliet". 

Jag åkte till affären för att köpa jordgubbar och vi har choklad hemma som jag tänkte smälta och doppa, mums :)

Mums lunch



Kommentarer
Sarah

Gud vad gott det ser ut! MUMS indeed!



ett tips till dig som älskar matlagning och allt vad det är, du kanske har sett den men what the heck; filmen Julie&Julia är toppen! Jag älskar Meryl Streep och hon är som klippt och skuren för den här rollen. Kolla på den om du inte sett den redan. Pusss

2011-06-06 @ 01:57:15
URL:
Carra

Oh jag såg den på bio längesen....ÄLSKADE DEN. Hela Frankrike känslan. :) Men tack för tipset ändå

2011-06-06 @ 03:05:23
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
anna

Wow, vad mkt mat! Mumsigt!

2011-06-06 @ 08:55:42
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: