Skopanik

Skrivet den 2011-06-07 kl 05:30:42 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag har jag haft en aktiv dag. Jag försökte hitta en "bridal" butik som skulle ligga i området, vilket jag gjorde men efter många felsvängningar (som vanligt) så hittade jag en butik i Columbia området och SÅ KLART var den stängd på måndagar, så jag får åka tillbaka imorn istället. 

Jag satte och sökte jobb i biblioteket tills jag tappade intresset helt och åkte till "Mall" för att titta på skor. Jag älskar skor men jag hatar att köpa något som jag måste köpa. Jag behöver skor till bröllopet och till sist hittade jag ett par i ALDO som ABSOLUT INTE matchar min outfit (såklart). Jag kommer säkert att använda dem mer än om jag köper ett par glittriga silver klackar. Jag har inte bestämt mig om jag ska behålla dem, så jag får nog pröva hela outfiten imorn och se om jag ser ut som en clown eller inte. Undrar om jag måste kunna gå i skorna?

Sedan gick jag på Hot Yoga och jag måste säga att det var riktigt jobbigt, passet är 90 minuter och jag ville bara att tiden skulle närma sig slutet (slutet är det bästa). Det värsta är att jag somnade under relax delen, hur pinsamt är inte det men blev en liten powernap helt enkelt. 

På något sätt är det kul att vara aktiv hela dagen så att man är trött när man kommer hem, jag känner att jag gjort lite nytta under dagen. Nu tittar jag på Cake Boss och Kate plus 8  och vilar lite, kan ni tänka er att ta 8 barn och vara ensamstående (stark kvinna). Jag älskar programmet för barnen är så himla söta. 

Imorn ska jag på utbildning på Apple store, det kanske låter lite knas, men jag frågade om hjälp häromdagen om hur jag ska bränna min slideshow på dvd och de bad mig att gå på deras utbildning tillfälle. Lika bra att jag lär mig så att jag kan göra det till fler tillfällen. Efter det skall jag till Silver Spring och hjälpa våra MC (Host under bröllopet) med deras program. 

Natti natt amigos

Behålla eller inte?
Ni får se senare....





Kommentarer
Bobby

mee wanna seeee!!

2011-06-08 @ 00:10:54
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: