Nu är det dags

Skrivet den 2011-06-18 kl 00:32:22 i kategorin av Jenira
Permalink

Nu är det dags att dra till hotellet, jag kommer att vara dator fri men jag berättar allt på söndag. Jag kom precis hem från Manikyr och pedikyr med min svägerska. Jag gjorde bara en klassisk fransk manikyr på både på händerna och på fötterna. Nu har packat min väska och jag är expert på att glömma nåt varjegång jag packar även om jag gör listor för allt. Men jag kan inte komma på något mer, det känns som om att jag skall åka på en liten semester :)

Önska mig lycka till vänner och jag kommer att sakna er alla. 

Inte mina händer :)

Kommentarer
Bobby

Have fun angel... =)

2011-06-18 @ 03:54:41
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Sarah

Massor av kärlek skickar jag till er! PUSSS

2011-06-18 @ 14:12:17
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: