Jag ska undvika "mall" forever

Skrivet den 2011-06-11 kl 06:20:01 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag spenderade jag hela min dag i "the mall" och jag måste undvika stället, alla känner igen mig, det är pinsamt. Sephora killen sa: Ohhh hi honey your back again, love to see you again. Oh my God jag måste undvika stället för alltid. Jag gick inte dit själv utan med min svärmor, vi skulle köpa smycken till nästa vecka och det var inte lätt. Jag är petig och hatar när det ser för " tacky" ut med smycken. MEN JAG ÄR EN BENGALISK BRUD, så jag måste ha på mig något annars så kommer jag bli buad när jag kommer in (typiiskt). 

Men till slut gav jag mig när jag fick välja ett par enkla örhängen som jag defintivt kommer att använda i framtiden. Jag bytte även mina skor från Aldo. Jag gillade dem, men de satt inte fint på mina fötter, så jag hitta ett par liknande som jag tyckte var bättre. Jag köpte även en snygg väska på rea, visar den imorn. Min älskade man var inte så glad över  mina klackar eftersom vi blev nästan lika långa (MOHAHAHAHAHAHAHAHHAHA) oh well :)

Imorn måste vi vakna tidigt och det är lite kul att jag klagade över att vakna kl. 8 på en lördag när jag har sovmorgon varje dag (hihi). Men vi ska träffa våran DJ och gå igenom lite musik och det var den enda tiden han kunde träffas. Jag ska även tvinga min man att pröva kostymer, för min pappa vill köpa en fin kostym från honom och vi har skjutit upp det allt för länge och nästa vecka kommer dem. Det är även en grillning imorn men inte till en nära kompis så det ska bli kul att träffa lite nya människor. 

Jag hittade ett te idag i en tebutik som skall hjälpa folk som är pollen allergiker. Ska pröva den imorn och om den hjälper så ska jag personligen gå och pussa dem på pannan. 

Nytt skärp från Aldo, kom i 2 pack, den andra är korall röd

Letade efter en axenväska. Köpte en annan som jag ska visa imorn.

Smycken från denna butik 

Fredags kvälls jogging, det kan bara ske innan ett bröllop

Yeiiii MAX fått en skylt som alla andra barnen...


20 nuggets för 5 dollar, det kallar jag billigt. Jag åt ett äpple och gröt haha

Mina nya skor :)


Kommentarer
Sarah

Jag älskar dina blogginlägg du är ju hilarious bruden lite som Carrie :)



Älskade din hudfärg! SÅ SNYGG!

PÖSS

2011-06-11 @ 14:50:25
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: