Gamla kärleksplagg

Skrivet den 2011-06-01 kl 23:48:19 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag har vissa plagg som jag bara älskar och inte kan få nog av. Ett av dessa är mina två enkla linnen från H&M Trend. Ett svart och ett vitt. Jag har nog använt de om och om och om igen. De är bekväma och man kan avvända de på olika sätt. Sen tog jag även fram min läderväska från H&M. Den kommer jag nog spara tills den inte går att använda mer. 

En produkt jag måste tipsa om är från MAC med namnet Fix+, det är en slags vattenspray med gurkextrakt i ger en härlig fräsch känsla efter sminkningen. Den skall sprutas på lite lätt efter sminkningen och kommer inte att kladda. Låt den torka för det tar bara någon minut. Den är perfekt för dessa varma dagar då det känns som om allt i ansiktet bara smälter. Jag är ett stort fan av denna produkt och är super för varma sommardagar. 

Mina bröllopskläder kom idag (ÄNTLIGEN). Men jag lyckats gå ner några cm i vikt (inte mkt), så kjolen var lite för stor, men det går nog att fixa med lite nålar här och där. 

Idag har jag spenderat mina timmar på biblioteket där man kan låna datorer med word och varit rätt effektiv, en person ringde till och med upp, så det lönade sig att sätta sig någonstans utanför hemmet. Men jag blev så hungrig efter att jobbsökande och gick till Donken efteråt. Jag äter typ aldrig där, men det finns en sak som jag bara älskar, deras Oatmeal (gröt med russin och äpplen). Jag har försökt att göra samma sak hemma, men det blir aldrig lika gott. Jag önskar att den var större för jag skulle kunna är 4 stycken på en gång.

Nu har jag ringt runt till 8 hotell som jag tror kommer passa oss under bröllopshelgen men vi får se vad min Gubbe gillar, han är mer petig än vad jag är, men snart måste Gubben bestämma sig. 

Nu ska jag röra mig hemåt och sedan gå till gymmet en sväng, har proppat i mig en stor "Cookie" med russin. Imorn ska jag till mitt första läkarbesök i detta land och det är hos den där läkaren som man måste sitta så konstigt och obekvämt. Ni vet vad jag menar: GYNEKOLOGEN (blaaaah)

Superbra produkt från Mac

Inte så fancy, men ett favorit linne från H&M Trend

Det är inte ofta jag handlar dyra produkter på H&M men detta var ett köp värt hundra lapparna 
Gammal men mysig, ju mer sliten desto härligare

Dagens detalj: Ring från Forever 21

Ett stop i bibblan

Jag tror jag beställde det nyggastie på Donken, men jag älskar deras gröt

Varit duktig och kollar på massa hotell :)
Observera min Svengelska :)



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: