Ansiktbehandling

Skrivet den 2011-06-13 kl 23:43:41 i kategorin av Jenira
Permalink

Ibland är det så himla skönt och lyxa till det lite för en själv. Idag så förslog min svärmor att vi skulle göra en timmes ansiktsbehandling. Jag har faktikst aldrig gjort en ansiktsbehandling innan om jag ska vara ärlig. Det var så himla skönt att jag somnade i mitten och vaknade upp och önskade att hon aldrig skulle sluta någonsin. Detta borde man göra en gång i månaden, kanske i framtiden. 

Efter det blev det en lätt lunch och fixa lite små ärenden. Nu är jag lite trött efter behandlingen och vill ta en tupplur. Jag hatar att sova på dagen, då kan jag aldrig sova på kvällen ever. Jag ska ändå försöka vila idag och städa imorn istället och tvinga med min man på en prommis om någon timme. 


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: