Min belöning

Skrivet den 2011-07-22 kl 18:03:29 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag älskar mat och allt som har med mat att göra. Lycka för mig är bra sällskap i en bra omgivning med god mat. Igår åt jag ute hela dagen. Först hade jag lunchdejt med två trevliga tjejer på Cheesecake factory. Jag har lärt känna deras meny nu men det kommer nog ta 30 år innan man hinner smaka på det mesta. 

Jag beställde en fantastisk laxbit som smälte i munnen med min favorit förrätt Edamame bönor med salt. Jag skulle kunna äta dem hela dagen. Jag gillar det lilla pillret att få ut dem ur skalet. På kvälllen så ville vi fira ATT MITT JOBBVISUM BLIVIT GODKÄNT, ja ni hörde mig. Men jag måste fortfarande vänta på mitt kort och mitt social sec nummer som kommer med kortet, men den är på väg hem till oss (yeiii). Nu kanske jag kan få jobba och ha mindre tid för saker (yeiii). 

Aja nog bloggat, nu måste jag tvätta och plugga och träna...blaaaaaaaaaaaaah. Men sen på kvällen skall vi ut i denna bastu värme och möte miljoner andra i "Jazz in the garden". I dag är det Afro funk jazz from Togo, spännande :)



Lunch at Cheesecake F med de godaste bönorna ever


Jag e en sucker för Mexikansk mat :)





Kommentarer
Kali

GRATTIIIIISSSS!!! Va skont!!

2011-07-22 @ 19:16:48
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: