Hello smores

Skrivet den 2011-07-20 kl 15:47:10 i kategorin av Jenira
Permalink

Igår hade jag en jätte trevlig kväll med två väldigt söta tjejer. Jag lärde mig att köra till Bethesda själv och Roshini kan stället väl och valde restaurang. Vi alla tre är sushi fan och åt den godaste sushin på ett ställe som heter Raku. Jag skulle kunna leva av sushin här och min favorit blev spicy tuna som hade en jalapeno bit i mitten som gav den där sista underbara eftersmaken...yummi

Jag älskar sommaren här, det är alltid soligt och om det regnar är det max 10 minuter. Jag älskar att sitta ute, men igår så var det första gången i mitt liv som jag kände att jag höll på att smälta bort. Jag svettades under hela middagen och efter middagen var det meningen att vi skulle vidare till ett annat ställe för att äta efterrätt utomhus, men vi valde att sitta inne. Att sitta ute i 40 grader går nästan inte om det inte blåser. 

Jag fick uppleva min första "smores" igår och jag tror jag dog av lycka (det är farligt att bo här). Det var nog en av de godaste och enklaste saker jag ätit i mitt liv och jag älskade den lilla brickan man fick med flamman i mitten för att smälta den goda mashmallowsen. 

Nu har jag ätit frukost och väntar på att min mage ska bli normal så att jag kan gå och träna innan jag åker till DC. Jag ska nämligen till Smithsonian museét med Libby och leka lite turist, man måste ju passa på när man hittat en dags kompis :)


Libby och jag väntar på Rosh


Förrätt: Jumbo räkor = 10 poängare


Fyra olika sushin men de två understa blev mina favoriter



Hello into my mouth


Kommentarer
Kali

Va gott det sag ut...ar det choklad i?

2011-07-20 @ 16:08:41
URL:
Carra

Ja den smälter när man lägger på den varma mashmellowsen. Vi måste pröva :)

2011-07-21 @ 04:45:00
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: