I did it....en ny liten bebis hamnat i min famn

Skrivet den 2011-01-11 kl 07:20:58 i kategorin av Jenira
Permalink

Ja, det e gjort. Jag har gjort det. Jag har köpt väskan. Yipppiiiiiiiiiiii. Jag prövade den 10 ggr och jag tvekade 18 ggr. Men jag är värd den och jag har inte alls shoppat mycket i USA alls. Det är helt sjukt, jag hittar hur mkt saker som helst men avstått för att jag velat ha väskan och kläder kan jag ju alltid köpa sen när jag bor här.

Men jag visar bild imorn. Sen spenderade jag 10 timmar i sephora. En sak jag är duktig på att shoppa är smink. Jag kan bara kolla och kolla i timmar. Men det blev en primer/conceler från Benefit och en primer från Sephora. Jag hitta massa ögonskuggor, men just nu behöver jag dem inte. Jag fick massa fina färger i julklapp. 

Sen köpte jag lite inredningssaker från Walmart till toaletten. Bara för att piffa upp det lite och få lite ordning och reda. Mer än så blev det inte. Jag köpte två väskor eftersom en var en beställning från Jessa. Så det var lite kul när kvinnan frågade: You need two of the same bag?

Well, jag fick värska servicen iaf. Sen blev det Trash mat med Libby från Food court och efter det träffade vi upp hennes man och tog en afterwork, eller Happy hour som de kallar här. 

Nu är jag trött som bara den, ska glo lite på TV och sova. Saknar min Boo. Imorn får ni se min nya bebis. Jag tror den kommer vara med mig ett bra tag, mycket pga storleken. Jag hitta en annan väska som även var fin och lite billigare, men jag gillar storken på min M Jacob.

//Natti hörs imorn, ska ha en riktig latdag :)

Kommentarer
Jessa

Thank you, Thank you!!! ;) /Jessa

2011-01-11 @ 20:59:37
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: