Stirrade på en tjejs rumpa idag

Skrivet den 2011-02-22 kl 22:21:04 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag när jag var på friskis, så kom det in en tjej med shit snygga jeans. Jag är i desperat behöv av nya fina och bekväma jeans. Jag hatar dock att köpa jeans. Men jag bestämde mig för att glo tills jag såg vad det var för märke, men tyvärr är jag blind och jag såg bara att det stog Nudie på hennes rumpa, men det var verkligen smått. Men jag har för mig att Nudie är herr jeans, eller har jag fel? Vad kan det ha stått?

Är det någon som kan tipsa mig vart man kan köpa bra jeans för korta människor?

Sen är jag på jakt efter den perfekta röda blazern, men den som jag trodde jag skulle köpa från Zara var ju alldeles för stor, vilken besvikelse. Jag tror jag samlar på blazer, jag ska ta kort någon dag och lägga upp de som jag har hemma. Jag bara älskar detta plagg. 

Sedan kommer jag att investera i två basplagg, en svart och en vit kortärmad tröja som är lite lös på magen som man kan ha under dessa kavajer. Jag har inte hittat någon som jag gillar än. Jag vill att det skall vara bra material som håller, så jag slipper köpa nya hela tiden, eller som förstörs i tvätten.

Imorn kommer jag att lägga upp bilder från min kompis garderob, hon vill nämligen sälja lite saker, så vi får se vad hon skickar till mig. Hoppas det är något som kan vara nytta för någon annan. 

Ha de gött, ska läsa tidningen och sova. Puss på pannan :)

Shit snygg på bild, men inte fin på mig
Jag vet inte vad jag tyckte om denna, färgen gillar jag stark! Men jag var lite osäker hur den satt på.
En investering, men jag vill helst inte ha bommull.
Vill ha en väska i denna färg, denna var super, dock inte billig. Men skulle passa i vår.
VARFÖR ÄR DET SÅ SVÅRT ATT HITTA JEANS I MIN STORLEK?
Jag gillar denna, lite tant men ändå modern, passar mig perfekt! :)

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: