Överraskad trots allt <3

Skrivet den 2011-02-14 kl 21:02:06 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag hade verkligen inte förväntat mig få något på Alla kärlekens dag, men när jag kom hem så låg det såklart ett paket till mig. Min Boo e lurig han, vi som hade lovat varandra att inte byta något. 

Så glad man kan bli, bara för att man INTE förväntade det. Jag älskar ju Reeses och han hade till och med skickat Reese med Vit choklad, den hade jag inte smakat. Den här dagen var inte rolig, då jag fick stå ute och vänta i detta förjäkliga kalla vädret. Nu känns allt lite bättre :)

Tack Boo (Även om du kanske inte läser min blogg, kanske smygkollar)

Glad alla hjärtans dag till alla mina underbara vänner och min familj, ni betyder allt för mig och jag uppskattar allt ni har gjort för mig och hoppas ni hade en mysig kväll.

Älskar och saknar min BOO 

Ett paket kommer lastat
Yummiiiiiii
Blommor till min Mor
Pappa känner sig lite kärleksfull idag
Äcklig efter träningen, men sjukt glad


Intressant med Vita Reese, I like :)

Kommentarer
Kali

Va trevligt att bli överraskad....det är inte ofta man blir det...för man går oftast och förväntar sig en massa...iallafall jag!!;-)

2011-02-15 @ 23:18:34
URL:
Carra

Haha...jag vet...jag med, men vi hade juh pratat om det...så därav trodde jag att han var allvarlig

2011-02-15 @ 23:31:55
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: