LÖRDAAAAAAG!!

Skrivet den 2011-02-12 kl 10:55:22 i kategorin av Jenira
Permalink

Igår vad jag på Vappe och träffade min gamla kollegor från SEB. Gud vad man saknade dem, man förstår det nu när jag fick träffa dem. Men kul var det i alla fall. Jag åt en jättegod sallad, med extra mucket nötter och en tiramisu till efterrätt. Yum Yum!

Igår tog det mig tre och en halv timme att komma till jobbet. Det var som ett krig på stationen igår. Folk gjorde vad som helst för att få komma med på tåget. Jag fick en plats till slut efter lång väntan, men bekväm var den inte. Sen när man äntligen kom fram skulle man på något sätt ta sig till självaste jobbet. Men så lycklig man var när man väl var inne i värmen. 

Idag är det jättefin ute, så fort solen är kommer känns allt lite bättre. Nu har jag ätit en god frukost, läst lite om Mubarak och ska börja dagens städning. Mitt rum är helt katastofalt. Ha en härlig lördag. Idag blir det Affro för mig och mys med några härliga tjejer. 

Dagens frukost:

  • mammas nybakta bröd med ost och kalkon
  • dofilus yogurt (min mage är inte snäll) med hallon, torkade frukt och valnötter

Tjingeling





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: