Chic meddelar om Whitney Port + Bikbok

Skrivet den 2011-02-26 kl 02:23:16 i kategorin av Jenira
Permalink

Enda sedan Karl Lagerfeld gjorde sin första designers kollektion med H&M så har det blivit en positiv trend. Jag gillar samarbeten, kanske inte alla, men visst är det kul.

Men det är inte bara H&M som gjort detta, bland annat Kate Moss för Topshop, Narciso Rodriguez för Lindex och nu ska Lindex göra ett samarbete med Stjärnstylisten Rachel Zoe.

Men Bik bok verkar inte vilja halka efter så de har tagit en av mina favorit tjejer. Jag älskar Whitney och hennes serie: The City. (kanske lite för att Olivia Palermo även är med i den)

Jag gillar Whitneys kläder, de e chic och härliga. Ska bli spännande och se vad hon hittar på för Bik Bok, tyvärr såg jag att den kommer släppas i Oktober, men jag får ha mina informatörer visa mig via bilder. Jag fick denna information från Chic.se ( Emelie Cederquist blogg).

Bild från hennes blogg: http://whitneyport.celebuzz.com/


Bild från Mtv.com


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: