On our way

Skrivet den 2011-12-27 kl 17:01:20 i kategorin av Jenira
Permalink

Nu är vi på väg efter att ha sovit 4 timmar i natt. Vi tog 6.45 bussen och ska vara där snart hoppas jag. Vi har bokstavligen gjort vår (eller snarare min) planering på bussen. Jag har bläääää ont på sidan av magen men jag vägrar låta detta förstöra min resa. Det är verkligen inte lätt att hitta en restaurang i New York då det finns miljoner av dem och sist var vi på Budakhan som jag älskade. Det kommer bli svårt att toppa den, men än så länge har vi kollat på trendiga Kittichai som verkar vara en cool restaurang där. Vi får väl se.

På listan har vi: Sockerbit, Laduree, Max Brenner för brunch (ett ställe med bara choklad på menyn) och chicken and rice ställe på gatan (google detta, helt sjukt). Vi ska även hinna träffa en av Hubbz kompisar för Happy Hour. Vi får se vad vi faktiskt hinner med och inte hinner. Jag är glad om vi antingen går till Laduree eller sockerbit :)

 


Kommentarer
Sarah

Läser oxå boken ska se filmen å jämföra efteråt :)

2011-12-27 @ 22:49:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: