Jag hatar AC

Skrivet den 2011-08-23 kl 23:04:33 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag gick till Starbuck efter morgonen joggingrunda men jag blir så irriterad att det är så himla kallt i rummet efter 10 min. Mina händer var liksom iskalla och jag var tvungen att byta ställe och gick till Cosi och satte mig där istället. 

Som ni kanske hört var det jordbävning här i USA, jag vet att det drabbade NYC och DC. Men det hela var lite konstigt och kom från ingenstans. Jag satt i bilen på väg till Cosi och stannade vid rött ljus och plötsligt började bilen gunga och jag var helt förvirrad och trodde att jag hade tryckt på något och tänkte inte på att det skulle vara en jordbävning just då. Jag var under en bro, så jag hörde ett konstigt ljud. Men det hela varade kanske bara i några sekunder vilket gjorde att jag trodde att jag hade fått fnatt och glömde det hela tills jag öppnar facebook och ser att alla pratar om jordbävning. Knas! Många har fått gått hem eftersom de pratar om efterskalv, förhoppningsvis blir det inga. 

Jag har nog upplevt de konstigaste väderdagarna här, först regnet och det är inte något jag skulle kalla regn, mer regnstorm. Känns som om träden skulle flyga bort och att landet skulle drabbas av översvämning. Man ska verkligen inte underskatta naturkatastrofer, speciellt inte i USA.

Idag skulle mitt paket komma med min klänning som jag beställt men ingen öppnade dörren hemma (grr) så jag måste vara hemma imorn när den kommer. Jag är så nervös att den är för liten eller för stor. Jag är även såhimla sugen på att shoppa, jag sett lite toppar på Forever 21 och en klänning från H&M. Men vi får se...

Nästan morgonpigg



Kommentarer
Kali

Nej nej nej...ingen shopping innan var resa till NYC!! ;))

2011-08-24 @ 11:34:17
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: