Godis jag saknat dig

Skrivet den 2011-08-15 kl 17:02:21 i kategorin av Jenira
Permalink

Helgen har varit både lugn och rolig och lite annat. I fredags var vi på en rooftop fest och det var si sådär, jag tror att jag hade för stora förväntningar på hur kvällen skulle bli, men det var kul att träffa Roshini och Libby. Men jag var så hungrig, att jag tjatade om att äta någonstans. Vi gick till ett coolt ställe i Virginia där alla satt ute och rökte vattenpipa och åt härlig Libanesisk mat. Jag älskar Libanesisk mat och hela konceptet med plockmat. Vi satt där och vädret var i perfekt och bara njöt av stunden. 

Men lördagen var lugn och på kvällen gick vi hem till nya människor och jag hamnade lite mittemellan. Det fanns en grupp med 13-17 åringar och till början gick jag till dem, men efter 5 min insåg jag att vi inte hade mer gemensamt än vårt kön så jag gick till tanterna och roligt nog hade jag mycket roliga konversationer med dem. Ja, jag är väl tant trots allt. 

Igår mådde jag inte så bra och hade lite hemlängtan. Så mot kvällen åkte vi till Ikea, för vi ska ju troligtvis flytta ut om 2 månader(yeiiiiiiiiiii) och jag behöver ideér. Men vi kom enbart ut med massa svensk godis och annat gottigheter. Sedan åkte vi hem till Libby, för det var egentligen meningen att jag skulle lära mig en dans där med 7 stycken andra tjejer. Vi alla bröt fastan tillsammans med hittils BÄSTA IFTARI (det man bryter fastan med). Det fanns allt en människa kunde önska sig och sedan lärde tjejerna mig deras dans som vi ska uppträda den 2:a september. Nästa helg är det jag och Libby som ordnat en stor Potluck iftari hemma hos henne :)


Dovovan House Rooftop


Älskar Libbe mat

Besökte lite inrednings ställen
Pirrar i fingrarna på en


JAG HITTADE MIN ANDRA KÄRLEK I LIVET: SALT LAKRITS




Kommentarer
Annis

Den där korgstolen som din "husband" sitter i är så skön. Vi köpte en liknande till min svärmor och när vi besöker dom så sitter jag i den heeeeela tiden!!! Best buy!!!

2011-08-15 @ 20:45:36
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: