Budget lycka

Skrivet den 2011-08-09 kl 05:22:26 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag kommer verkligen sakna Harry Potter och hans vänner, jag kan inte fatta att det har gått 10 år och nu är det slut på sagan. Jag minns när jag gick i gymnasiet och såg den första Harry Potter filmen och idag 11 år senare såg jag den sista delen och känns lite konstigt samt tomt men allt har sitt slut, även Harry Potter.  

Ibland när man minst anar det så hittar man sina fynd. Jag behövde två klänningar men jag vill verkligen INTE spendera för mycket pengar just nu på kläder och då blir man glad när man hittar två klänningar för 20 dollar styck. En grön klänning från Forever 21 tills på fredag och en annan turkos till kyrkbröllopet i September. Jag visar bilder imorn. Klänningarna ser inte så märkvärdiga ut, men med de rätta acc så tror jag att det kommer bli super. Den turkosa var från Nordtrom och den hittade jag på rea (yeiiiii). 

Jag gör sällan fynd men visst är det kul :)

Billigt att gå på dagen


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: