Agenda

Skrivet den 2011-08-04 kl 18:27:01 i kategorin av Jenira
Permalink

H&M har redan kommit ut med höstkläder och det har många andra butiker också. Självklart älskar jag sommaren eftersom jag alltid fryser resten av året, men det är något med pre-hösten. Jag känner mig alltid som mest fashionable i början av hösten. Jag vill även hitta en fin jacka till hösten, men har än så länge inte sett något som fångat mina ögon. 

Färger som senapsgul och orange, brunt snappar mina ögon när jag tänker på hösten. Jag såg en härlig marinblå klänning häromdagen när jag gick förbi H&m, kanske luktar lite på den idag :)

Idag ska jag laga Lax i folie i ugnen och göra en kall dillsås till detta och eftersom jag har kvar massa sötpotatis så skall jag grilla dem i ugnen. Vad är bättre än lax?

Jag har även hittat en långklänning som påminner om den som jag ville ha från BcBG och den är från självaste H&M och vem blev mer chockad än jag själv, men jag tycker att det fattas något på klänningen och har köpt lite saker för att se om jag kan pimpa upp den. 



Det är något som fattas och jag måste kemtvätta den



Inspiration från Michelle Obama & Grattis Till Obamas 50 års dag



Vad jag ville ha från början 




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: