SPA måndag

Skrivet den 2011-04-12 kl 05:01:37 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag upplevde jag en otrolig skön SPA dag på gymmet. Jag gick och simmade för första gången på ett år. Det var fantastiskt härligt. Jag älskar när det inte är så många människor i bassängen. Bredvid poolen låg två stora jacuzzi vilket blev en härlig belöning efter simningen. Jag hoppade även in i deras ångbastu, men fy vad varm det var. Jag brukar kunna sitta länge, men jag klarade knappt 10 min. 

Det var väldigt härligt och man blir helt slut i kroppen i efterhand. Jag ska försöka göra detta en gång i veckan, Sim måndag får jag kalla det. Imorn ska jag upp tidigt och åka till DC med US mom. Hon har aldrig åkt metro och vill att jag ska lära henne. Me me me :) Lite kul och få låtsas känna att man kan något i detta land. Ska ta en liten titt i stan tänkte jag. Jag försöker hålla mig borta från all shopping, då jag vill använda alla kläder jag har. Men en liten titt skadar väl inte.

Nu på fredag händer en liten rolig grej :) Tell u later hihihi. Saknar mina söta vänner. Kärlek

Bilden är inte från gymmet utan från Google



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: