Day at the mall - Naureens springbreak

Skrivet den 2011-04-21 kl 02:49:08 i kategorin av Jenira
Permalink

Naureen har hennes springbreak denna vecka och hon har massor med plugg, så jag ringde upp Libby och frågade om hon ville hitta på något kul. Man kan ju inte bara plugga hela tiden. Så vi gjorde något klassiskt och åkte till ett mall och spenderade dagen. Denna mall var lite annourlunda, jag kunde se mina kompisar springa som galningar eftersom det var lite av ett outlet mall. En av butikerna var DKNY och jag må säga att det fanns sjukt billiga väskor (Bobbsie hade blivit galen, jag ska ta dig dit när du kommer). Men jag hittade min nya vän i Aldo. Jag velat ha en röd kompis länge och där satt den och perfekt till sommaren. 

Naureen har sin "prom" snart och vi letade klänning till henne och hitta en härlig lång axellös svart klänning. Tydligen ska alla hennes kompisar ha långa klänningar och jag vill inte att hon ska vara utan. Så det var en kul dag och vi avslutade dagen med en film (i den största biograf jag sett hittils). Vi såg Source code med Jake Gyllenhaal. 

Ska käka lite middag och sen sitta med lite pappersarbete. Saknar min Boo :(

Dagens outfit - Usch sista minuten val, ibland kommer jag inte på alls vad jag ska ha på mig. Men denna kjol är det mest bekväma jag äger. (Monki)

Greeeeezeeee men gott
Feting Foodcourt
yeyyy hittade en liten kompis
Bio med tjejerna och yummi glass
Väskan ser inte alls bra ut på bilden, men den är finare i verkligheten I promise
Sedan låg det nagerlack vid kassan, jag kunde inte låta bli. Jag har inte dessa färger (tror jag)

Kommentarer
Bobbii

Im so coming to you soon.. =)

2011-04-22 @ 22:07:06
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: