April April

Skrivet den 2011-04-01 kl 10:43:17 i kategorin av Jenira
Permalink

Har ni något roligt april minne?

Jag har massor. När jag gick i 6:an lurade vår lärare oss att vi skulle äta på McDonalds den dagen. Snacka om besvikelse när läraren sa att det var ett skämt. Jag tror inte jag njöt av maten den dagen. Så mamma och pappa fick köpa McDonalds när vi kom hem :)

För två år sen lurade jag en kollega Camilla att jag hade hockat upp med min granne Bengt som är i 60 års åldern. Jag kan inte fatta att hon kom till min arbetsplats redo att skälla ut mig...hihihi. Så kul, jag kunde inte hålla mig länge.

Det bästa var att jag läste i tidningen förra året att Lauren Conrad egentligen var 5 cm kortare. Men hon hade tagit ett piller som skulle bli tillgängligt för alla. Jag hoppade av lycka innan jag läste att det var ett skämt. INTE KUL!

Ha en mysig april och hoppas ni kan lura någon stackare (och att den stackaren inte är jag),


Kommentarer
Emilia

Haha! Hoppas att du slipper undan skämt och att du går en trevlig dag!

2011-04-01 @ 10:55:43
URL: http://espot.blogg.se/
Carra

hehe..jag tror jag blivit lurad redan, eller vi får se imorn. Tack så mycket :)

2011-04-01 @ 14:27:41
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: