Mys söndag med usa family

Skrivet den 2010-12-20 kl 00:23:43 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag så åkte jag och love till mataffären för att han ville köpa färskt bröd. OMG, jag skulle kunna bo i affären, det finns så mycket av allt och hundra smaker. Jag ville köpa ost, men hur väljer man mellan 17382982 smaker och olika märken. Men jag ville laga mat, för love var trött på bengalisk mat och var sugen på köttfärspaj ehehe. 

Jag och N gjorde iaf pajen och sen fick åkte vi lite snabbt till the mall. Jag borde ha tagit kort på antal bilar på parkeringen. HERREGUD! det var så himla mycket folk där, alla skulle väl julhandla. Men jag köpte ett par träningskor eftersom mina är kvarglömda eller snodda i Sverige. Jag kunde inte hitta dem innan jag åkte. 



Men jag köpte inte mycket. Det var superlånga köer till alls, så jag spenderade min tid på Sephora. Jag handlade bara min ögonkräm som är superbra från Benefit. Sen ett halsband som jag gillade.





Idag är det söndag och alla pratar bara om amerikansk fotboll, jag har inte kommit in i det än, men det kanske kommer. 3 timmar...puuuh lite för mycket för mig. Jag kommer nog hänga i butiker på söndagar. Snart är det dags att gå ner och smaka pajen som vi gjorde. Det kommer massa gäster hela tiden för att hälsa på mig, alla är verkligen jättesnälla. 

Gud vad kassörerna är överdrivet trevliga, jag blir lika chockad varje gång. De har en sådan energi, man vet inte om den är äkta eller fake. Men de kan verkligen prata. 

Ok vänner. Imorn börjar min första FOB dag. Alla ska till skolan eller jobbet. Så jag får hitta på lite saker själv. Men det ska bli skönt och bara ta det lugnt. De har ett solrum, som jag kommer att sitta och läsa framför. Sen ska jag försöka hinna med ZUMBA eller nå annan gruppträning. Fast min boo köpte en yogamatta till mig, så jag kan göra pilates hemma. 

//Tudeluuu vänner, saknar alla

Kommentarer
Sarah

vilket snyggt halsband.. vad glad jag är att det flyter på för dig on the other side of the pond. massor av kärlek till dig från en överstressad sarah

2010-12-20 @ 18:21:59
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: