Fick sån Urge för Macarons

Skrivet den 2010-12-05 kl 13:06:39 i kategorin av Jenira
Permalink

Oh, ibland får jag en sådan sug för vissa saker. Idag är det Macarons. Jag bara älskar de små krabaterna. Så jag började kolla lite på deras hemsida. Oh jag vill åka till London. Det hade varit så himla mysigt. Jag fick mitt "urge" förmodligen av Angelicas (angelicascloset) blogg. Bara måste åka dit igen när jag är i London.

Igår såg jag filmen "Remeber me". Jag gillade den, var lite sorglig på slutet, men ett häftigt och oväntat slut. Men där beställde tjejen efterrätten före huvudrätten. Hon sa: Varför ska jag vänta på det bästa till slutet. Så sant. Det måste jag pröva en dag. För jag ser ju ofta fram emot efterrätten och då har man redan hunnit bli för mätt för att orka beställa den. 

Men nästa helg ska jag köpa med mig lite Macarons. Jag tror tom att det finns i ICA kvantum. Trevlig söndag.

Ps. Är du som jag lika galen i sötsaker så är detta ett litet smakprov:




Bilder från: www.larudee.com



Mums, vill ha ha ha ha och boxarna är ju att die for

KRAM

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: