Girly Girly night

Skrivet den 2012-05-17 kl 04:49:11 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Min man är inte en movie lover om man säger så, men han går ändå mycket på bio för min skull. Jag älskar filmer och att gå på bio. I måndags träffade jag upp Munia och vi gick åt på Nandos och såg på filmen "The Best Exotic Marigold Hotel". Den handlar om en grupp människor i England som gått i pension men inte har mycket pengar att leva på och hittar en broschyr om att det finns ett bra pensionat hem i Indien. När de väl kommer dit så är det inte vad de tänkte sig. Jag personligen älskade filmen och hade sett fram emot en må bra film som gav mig samma härliga känsla som Eat, Pray, Love. En rikitgt mysig film men ett gulligt budskap. 



Old school dress from Zara
Shoes: Bronx


I'll never get tired of Nandos or Hallomi cheese


My new lovely girlfriend Munia.


If you like cozy movies, you will like this. 



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: