Chocolate Cravings

Skrivet den 2012-05-22 kl 04:59:05 i kategorin MAT av Jenira
Permalink

Ibland får jag såna där dagar då jag bara måste ha choklad av något slag och igår var det en sådan dag. Så när min älskade man var duktig och plockade ihop en sallad till honom själv, så tittade jag mest på alla onyttigheter som Whole Foods (eller som vår dyra källare som vi kallar) har att erbjuda. Det slutade med att jag blev hungrig efter dessa två bakelser. Inte bra Carra!!

Translate/ Some days I have these special cravings of chocolate and I can't almost control myself. Yesterday was one of those days. My Hubby was so good and picked a salad for himself at Whole Foods (or our expensive basement as we like to call it) while I was staring at everything you’re not suppose to eat for dinner. The two sweets I ended up buying just made me hungrier. Not so good Carra (my nickname in Sweden)!!







I ended up leaving with a chocolate Mousse & Tiramisu Pannacotta yuuummms.




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: