Solen skiner i alla fall

Skrivet den 2012-03-06 kl 21:27:12 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag sitter på min Starbucks och försöker plugga teori till körkortet, eller mitt andra körkort. Man är lite irriterad att man ska behöva ta om det igen, men visserligen kan jag förstå att det finns vissa regler som skiljer sig från Sveriges, så det kanske är lika bra. Det som är positivt är att det INTE är så dyrt, så det gör det hela lite lättare. 

Jag väntar på att Munia ska komma och hälsa på mig, vi måste till Sephora och jag ska köpa min ansiktstvätt som jag inte kan leva utan. Jag måste alltid tvätta mitt ansikte 2 gånger om dagen för att hålla bort all smuts som finns i luften samt allt spackel man sätter på ansiktet (jag har extremt känslig hud som inte klarar sig om jag inte tar bort all smuts). 

Funderar om jag ska laga lite middag till ikväll, kanske lite lax eller pasta? Jag har även en hel kyckling i frysen, men Hubbz ska resa lite så kommer säkert kasta om jag lagar lite för mycket. Jag är alltid sugen på pasta, men känner att vi kanske ska äta en god sallad kanske med något annat nyttigt. För att få tips går jag alltid in på Måbra's hemsida. Vänta, kanske en god soppa med knäckebröd? Jag är så dålig på att komma på vad man ska äta. 


Blaaah så tråkigt. 


Vill bara att telefonen ska ringa med bra nyheter.





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: