När man inte har något bättre för sig

Skrivet den 2012-03-08 kl 04:33:58 i kategorin TRÄNING & HÄLSA av Jenira
Permalink

Då kan man alltid träna. Jag satt på Starbucks i några timmar och sedan blev jag hungrig och kände inte för att äta något där, eftersom de inte hade så mycket "matigt" att välja mellan. Så jag åkte hem och åt lätt lunch och sedan gjorde jag något busigt, JAG ÅT CHIPS. Jag äter aldrig chips, men de låg där framför mig och smakade som jag minns hur Svenska lantchips smakade. Som straff fick jag ta mig en tur till gymmet och sedan var det meningen att jag skulle springa 6 km men efter 4 km dog jag av håll (inte bra, men bättre än inget). Mina chips hade inte hunnit smälta och jag fick lyssna på kroppen istället.

Jag måste hitta variation i min träning nu när jag inte har pass att gå på? Vad kan man göra förutom att jogga och styrketräna som man inte behöver betala mycket pengar för? Så småningom kommer vi nog att bli medlem på LA Fitness som ligger i vårt hus och de har olika pass samt en pool som man kan simma längder i. Det är den bästa träningen som finns, enligt mig. Jag ska pröva köra intervall träning någondag, men problemet är att det är lättare att göra det i en park och jag vet inga nära parker, inte här i alla fall. Om ni har tips får ni gärna ge dem till mig.

Nu skall jag läsa och sova. Imorgon ska jag äta middag med ett par härliga tjejer och söka vidare på dagen.


Min styrketräningshörna. Idag såg jag två nya övningar på TV om hur man tränar armar. Min svagpunkt är min mage som aldrig förändras. Jag behöver Bootcamp för magen, finns det?


Mitt motto: Många samma övningar med lättare vikter. Det funkar i alla fall på mig. Eftersom jag är kort, så vill jag inte se ur som HEMAN när jag nått mitt mål.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: