Colourful Workout

Skrivet den 2012-03-27 kl 04:00:21 i kategorin TRÄNING & HÄLSA av Jenira
Permalink







Idag shoppade jag för första gången på länge för jag behövde verkligen nya träningsbyxor, men jag kunde inte hitta några bra som passade. Sen hittade jag dessa gråa med lite neon på. Jag är inte så himla färgglad av mig tyvärr, men det vill jag ändra på och tänkte börja med mina träningskläder. Dessa hoddies kommer nog att komma till bra användning när vi joggar, hikar, bikar eller vad man nu kan göra. Jag vill hitta ett par helsvarta också. 

Jag har ett gym i huset men det ligger även ett LA Fitness i huset där man måste vara medlem. Jag fick ett några gratis pass kort och passade på att utnyttja dem idag eftersom det var Latino Heat kl 19. Lite som Zumba med massa bra musik. Jag har verkligen saknat att gå på pass och får se om vi blir medlem där senare. Det blir så tråkigt att bara jogga hela tiden, jag tror inte min kropp reagerar när jag tränar längre. Man måste ju chocka kroppen med varierad träning. 




Kommentarer
Milla

Åhhh snygga tights.



vill ha!

Köpta var?

2012-03-29 @ 09:04:56
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: