Working life needs working clothes

Skrivet den 2012-07-11 kl 05:23:49 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Jag har ju inte ens nämnt att jag har börjat jobba, för hela våren tjatade jag ju om mitt starbucks och sökande och nu när jag fått ett jobb och börjat jobba nämner jag inget. Men jag är på träning hela dagarna och det är sjukt intensivt. Jag är inte van att vakna tidigt och jag borde sova just nu. Men det går bra, fastän jag måste erkänna att det är tufft och otroligt intensivt. Jag är helt död när jag kommer hem, jag är inte van längre att använda hjärnan på samma sätt. Igår joggade jag och det är inte samma sak att träna när man är arbetslös och att träna när man jobbar. Men jag vägrar ge upp det jag kämpat för flera månader nu. Så kanske inte varje dag, men jag ska hålla mig till 3-4 ggr i veckan. 

Idag så insåg jag att många av mina kläder inte passar mig längre och att jag behövde jobbkläder så min älskade man åkte till Mall med mig och han hittade tre jättefina byxor åt mig på New York & Co, en butik jag aldrig skulle gå in i själv men till min förvåning så hittade han de bästa byxorna. Jag blev såååå glad. Nu ska jag sova innan jag får skäll för att jag är trött på morgonen. CIAOOOO


Tappat massa massa hår, så jag köpte dessa två produker som tydligen ska hjälpa håret att växa och att få tillbaka dess glans.


Älskar att de passar min längd oxå, det händer aldrig. 



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: