Lalalalaaaa

Skrivet den 2012-07-12 kl 05:51:17 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Jag tänkte visa lite bilder från LA, som stad inte var värsta grejen men jag gillade allt omkring La, speciellt Venice Beach där vi hyrde cyklar, en av mina bästa moments.
 
Idag har jag haft den mest intensiva dagen ever och när jag var på väg hem tänkte jag på hur jag någonsin ska orka laga mat eller städa och träna. Men efter jag analyser för mycket hela tiden, till min förvåning så kom jag hem och min man hade köpt jättegod sushi till mig. Vad jag är en toker, jag tänker för mycket. Han sa: this is the normal life. Men sen orkade jag träna, städa och vika tvätt när jag kom hem och hade hur mycket energi som helst. Jag var bara död efter 10 timmars dag och det kanske är normalt för någon som spenderat 1 år att göra inget hemma. Tiden bara försvinner och det är dags att sova igen för imorn är det en ny dag och jobbet är väldigt intensivt, så det gäller att vara på G. 




Lyckade se skylten på långt håll.






Vi hyrde bil i LA för att kunna åka till stranden.


Lunch i Beverly Hills.








Blev så glad att se stranden och palmerna att jag var tvungen att krama ett träd.






Att cykla omkring var det mysigaste jag gjort på länge.



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: