Zatanya

Skrivet den 2012-01-18 kl 18:27:38 i kategorin av Jenira
Permalink

Igår var jag och träffade fyra svenska tjejer bland annat från Uppsala och en av tjejerna gick i samma gymnasieskola som mig fast ett år före. Vi samlades på den fantastiska restaurangen Zatanya som är en blandning mellan grekisk, turkisk och lebaneniska mezes. Jag gillade maten och har alltid varit förtjust i smårätter så detta var helt perfekt för mig och jag hoppas de andra tjejerna gillade det också. Det var en väldigt trevlig kväll och några av tjejerna hade helt galna historier som fick min mat att nästan komma upp. Just nu har jag av någon konstig anledning ont i ryggen, men ska tvätta lite kläder om några minuter och sedan söka dagens jobb. 



Klänning & halsband från H&M

Älskade Zatanya





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: