Misslyckad hårfärgning

Skrivet den 2012-01-19 kl 05:04:19 i kategorin av Jenira
Permalink

Ok det blev helt misslyckad, eller rättare sagt ingenting alls. Jag tror inte att det var helt waist då jag fick lite mer shine i håret (eller jag kanske inbillar mig), men jag ville ju ha en liten förändring. Jag är sugen på att pröva en riktig hårfärg nu för toning var nog lite för fegt. Min dag var inte så himla produktiv, men i morgon är det en ny dag så jag får väl ge det en ny chans. Jag ska faktiskt äta lunch med den där tjejen som jag "raggade" upp i gymmet (hehehehe). Hon bor även i byggnaden så jag föreslog att vi åt lunch en dag och imorn ska vi luncha på Whole foods. 

Nu ska jag sätta på lite nya lakan för att jag sover alltid bra med nya lakan och läsa min bok och vara beredd på en ny och bättre dag i morgon. 

Ps. Jag kollade Toddlers and Tiaras och mår dåligt av att titta på denna tv-serier. Det finns verkligen sjuka människor i detta land. Det handlar om skönhetstävlingar för 2-6 åringar. De är små monster dock med hemska mammor som gör allt för lite pengar och oftast i småstäder i södra USA. HEMSKT!



Min favorit klänning från Golden Globe galan, en magisk dröm by Couture Dior.






Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: