Byggare Bob för en stund

Skrivet den 2012-01-13 kl 05:01:16 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag har suttit mig ner efter en lång dag och satt på lite vatten för att dricka en kopp Grön te och bara koppla av med lite TV. Jag vaknade upp och sprang till gymmet för att träna lite och sedan åka till Ikea för att äta lunch med min svärmor och kolla runt lite i IKEA. Jag ville köpa ett nytt påslakan och hittade massa trams på vägen ut, ni vet hur man blir när man går till IKEA. 

Sen gick jag till H&M för att köpa ett par jeans. De är egentligen inte riktiga jeans, men de är de mest bekvämaste sak jag haft på mig på länge. Jag kan verkligen inte hitta jeans och dessa är så bra och sköna så jag köpte ett par till då de bara kosta 20 dollar. När jag väl kom hem så började jag göra allt sånt där som man tänker att man ska göra men inte orkar. Städa alla skor och få ordning på mina saker samt bygga en hylla som vi köpte på Ikea. Fy hur kan en sådan enkel grej vara så jobbig men till slut fick jag till det och den passar in i vårt lilla hörn. 

Sitter och kollar på gamla avsnitt av Sex and the city maraton på TV. Jag fick boxen av några vänner när jag fyllde 25 och jag tror att den är hemma hos mina föräldrar om inte någon annanstans. Men jag har nog sett alla avsnitt 3-5 gånger om inte mer och de är lika roliga och underhållande fortfarande. I dagens avsnitt skall Charlotte gifta sig med Harry och efter det visar de det bästa avsvittet när hon förlorar sina Manolos skor, jag skulle kunna döda för de snygga silvriga skorna. När jag ser henne med det korta håret vill jag nästan tillbaka till min korta period, men det kommer nog inte att hända då jag har världens plattaste hårperiod för tillfället. Något tips för volym?

Det känns som om Hubbz varit borta jättelänge denna gång men han kommer imorn, yeiiiii så jag ska försöka hitta ett bra recept och laga Lax med spicy mango salsa och Hubbz lovat att ta med sig den där grejen från Colombia som gör att riset blir så himla gott. Det är nog det godaste ris jag ätit, Colombiansk cockosris.

Oh well nu ska jag chilla lite då jag e helt slut av att bygga hyllan och njuta av min grapes.







Tadaaaaaa, en liten detalj bara


Köpte nya lakan från IKEA och det blev så stor skillnad med lite vitt, I love it. Ska bara köpa ljusa färger från och med nu. Det passar nog vårt rum som är rätt mörkt men mysigt. 


Nu kanskt ni tänker är hon 5 år och har en koja, men här sitter jag varje morgon och sminkar mig och jag älskar min lilla hörna och kanske har en 5 åring i mig som gillar sin lilla koja. Min Hubbz skrattar åt mig varje morgon :)


Bakgrejer från IKEA











Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: