Nästan 20 grader

Skrivet den 2012-02-02 kl 07:14:53 i kategorin av Jenira
Permalink

Något var fel idag, det är februari och jag behövde ingen jacka när jag gick ut idag. Snacka om global warming, men man är rädd att det ska vända till det värre hela tiden. Idag var det i alla fall min svägerskas 18 års födelsedag och jag var hemma halva dagen för att förbereda lite saker inför hennes fest. Sedan gick jag för att köpa helium ballonger och en glasstårta som hon gillar från Baskin Robins och mina svärföräldrar hade gjort en trevlig födelsedags middag åt henne. Det var jätte trevligt och efter middagen åkte jag och hon till Party city för att hitta saker för att kunna dekorera på fredag. 

Jag har lite huvudvärk och borde sova just nu för att jag ska upp tidigt imorn och åka in till DC för att träffa en gubbe som jobbar för Grameen Bank. Jag tror inte att han ska erbjuda mig ett jobb, men han ville träffa mig för att ge mig råd och det tar jag givetvis alltid emot. Jag måste sedan hem för att forsätta baka mer cupcakes. Har ni några tips för vad jag kan på efterrätts bordet som är lätt och kul? 

Februari är redan här, tiden går verkligen fort.....


De ljusa är vaniljcupcakes med vitchoklad i och de lite mörkare har mjölkchokad i. 




Massa kockosbollar med olika toppingar, ena satsen hade jag det traditionella kaffet och den andra apelsinsaft och jag gillade verkligen satsen med apelsinsaft. En ny favorit!


Min Orea glasstårta som höll på smälta på vägen, det är den enda nackdelen med dessa goda tårtor, men den var mumsigt god.


Min lilla bebis syster är inte så bebis längre i alla fall enligt lagen. 




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: