A white beauty

Skrivet den 2012-02-10 kl 19:40:18 i kategorin av Jenira
Permalink


Klänning nummer ett var klassisk men ingen aha-känsla


Jag gillar ju spets och gillade denna bättre på henne.


NO NO NO


Den här tror jag Annika gillade och den satt bra på hennes FAB kroppsform.




Jag tvingade henne pröva denna som är mer min stil.


Men jag tror hon gillade mer denna som satt bra på henne och verkade vara hennes stil och hon kände att man kunde röra sig mer i klänningen.


Men jag bara ville se henne i en Vera Wang och plockade fram denna skönhet.


Och denna som var 2 in one klänning. Under klänningen gömmer sig en liten kort klänning (jättesöt). Hur smart är inte det?


Jag gillade denna på henne, men jag skulle nästan kunnat ha på mig denna som icke-brud.


Denna sista klänning fick henne att le som mest och jag tror jag vet vad vi ska ta fram om vi går en gång till :)





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: