Vecka 16 som gått

Skrivet den 2012-04-21 kl 05:22:49 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Vi är inne i vecka 16 och det känns som om veckorna bara försvinner, jag hänger nästan inte med. Ena sekunden är det februari och nu slutet på april. Tiden har gått snabbt och veckodagarna försvinner även om jag är hemma. Denna vecka lyckades jag plugga till teoriprovet och klara den, DET VAR PÅ TIDEN och nu slipper jag tänka på det tills det är dags för uppkörning. Jag fick en tid om 2 månader, helt sjukt, men det var den tidigaste tiden tillgängligt.

I onsdags körde jag Zumba med en kompis och jag köpte 10 pass på Livingsocial (typ som Groupon) och läraren va så konstig, jag kan verkligen inte säga att det var zumba, men jag skrattade mycket av passet. Igår var vi i DC och kollade på Hockey vilket var kul eftersom Caps vann :)

Idag har jag hängt lite med min syrra och vi åt lite glass och kollade på present till två små killar, vars kalas vi ska gå på imorgon. Sedan kom jag hem och jogga lite och det blev yummy Sushi till middag. Vi hittade en ställe som fick bra betyg online och vi kommer nog att gå tillbaka dit snart.

Helgen är rätt lugn, jag tror att Hubbz kommer kolla på massa hockey, så jag ska passa på att fixa och trixa, kanske gå på ett pass eller något. Hoppas ni får en superhelg!!


Hela metron är röd av alla fans, på vägen hem.


Jag tror att hon försökte få mig att åka till Rita's som även är ett glass ställe, men sedan gav hon sig när jag gav henne min VA-INGEN-FRO-YO blick.


Jag hade en blandning av cockies n cream, choklad och vanilj, väldigt basic denna gång, normalt går jag crazy med alla smaker, men ibland är det skönt med lite klassiker. 


Passade på att sitta ute, eftersom det ska regna hela helgen ;(


De borde betala mig för så mycket reklam som jag gör för dem. 



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: