It's baaaaack

Skrivet den 2011-10-15 kl 06:45:04 i kategorin av Jenira
Permalink

Yeiiii vi har äntligen internet hemma och TV, det gör en sådan stor skillnad i hemmet, mycket mer än vad man anar. Jag älskar att ha lite ljud hemma även om jag inte tittar på TV just då. Nu är det äntligen fredag och jag ligger i sängen efter en låååååång vecka. 

Jag har tyvärr inte mått så bra eftersom jag haft halsbränna i 4 dagar och fått en läkartid på måndag. Det är inte kul då det varit jobbigt att jobba, men jag hoppas på bättre dagar. Nu har vi bott i vårt nya hem i en vecka och sakta med säkert så försöker vi att fylla hemmet med våran personliga "touch". Än så länge så har vi bara köpt ett TV ställ denna vecka och idag var jag vi på Macy's efter jobbet och köpte en FET dammsugare. 

Under veckan har det varit full rulle efter jobbet, då vi firade min svärfar i onsdags och igår var vi hemma hos ett par och käkade middag. Imorn ska jag mannen på ett indiskt bröllop, det är en av hans gamla collage vänner som skall gifta sig i Baltimore. Jag har bara träffat honom en gång, så det ska bli kul, hoppas jag. Jag hoppas även på att kunna vila ut och få bort lite av min halsbränna. 

Nu kan jag inte hålla ögonen öppna. Ciao 







Gargeroben är någorlunda sorterad



Såhär ser det ut innan ett event


Inne i HOS



Ett kvällsevent men jag var på väg hemmåt.





Fredags godis på Yogiberry



Jag skar min regält under veckan med den vassa kniven. 




Jag ska börja samla på Martha Stuart produkter, hon har verkligen allt. Jag köpte lite saker från hennes kollektion, b.la MUFFINS FORMAR







Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: