Warrior Yoga

Skrivet den 2011-05-03 kl 03:55:50 i kategorin av Jenira
Permalink

Det lever verkligen upp till sitt namn, det är minst 40 grader i rummet och man svettas som om man duschar samtidigt, men det är verkligen helt underbart. Jag hoppas ni får prova på det. Det är lite jobbigt om man inte prövat Yoga innan men efter några gånger blir man van. Jag hitta även en intressant ZUMBA workshop som jag ska försöka gå på.

Jag hitta de snyggaste skorna och de är från H&M, de är inte mina än men jag skall jaga dessa och hoppas att de sitter lika fint på fötterna som på bilden. 

Jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen, med tanke på att jag inte jobbar, så hinner jag inte göra hälften av de saker som jag tänker göra under dagen, men på tordag ska jag gå på någon slags Career day i DC, hoppas det finns några bra företag. Man skulle klä sig snyggt eftersom de anställer på plats, men JAG HAR JU INTE MITT TILLSTÅND ÄN. Jag har bestämt mig för att gå ändå.

Min fina Yoga matta
Ska anmäla mig, dock tråkigt och gå själv, men det står merenge och Bollywood, jag älskar båda.
Skor från H&M, vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Kommentarer
Kali

Alltsa, nu maste jag fraga...vad ar det for spindelnat du har framfor dig?



Om du inte hittar skorna sa sag till sa kan jag kolla pa dem har! Forresten, vad ar merenge for nat?

2011-05-03 @ 18:57:58
URL:
blaggeur

ja hitta inte skorna på hemsidan...vart fan hittaru de?? du vet att jag int eär lika bra på real life shopping som jag e på nätshopping

2011-05-04 @ 02:12:46
URL:
Carra

hahahahahaha, det e hans spegel i garderoben, det är en spricka i den. Jag kör liksom Getto dagens klädsel heheheh.

Skorna har int kommit ut än, men jag ska titta efter de imorn, Tack Kali apu. Manga, jag tror de kommer finnas i butik och kanske kommer till nätet sen. Men håll koll, för folk kommer hugga.



Merenge är en latino dans som jag älskar, man vikar bara på höfterna,snabbt och effektivt.

2011-05-04 @ 02:28:04
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
blaggeur

juttis... snälla.. lägg inte upp saker för invalider som mig... du är ett hål i min budget!!

2011-05-04 @ 20:34:23
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: